sitä luvattua arttia (vihdoinkin :P)
tää on tämmöne kerralla kasaan sievästi hutastu kokonaisuus, sketsi ja lineartti ja värit ja kaikki. alunperin tän piti olla uusittu versio yhest TOSI vanhasta kuvasta, mutta siitä tulikin ihan eri näkönen. everything went better than expected, i guess.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti